Manažer ani řemeslník se neobejde bez vizitky v moderním kabátku

Mít vizitku může v podstatě každý, ale existují skupiny lidí, kteří ji opravdu potřebují. Bez vizitky by byl realitní makléř i manažer dostatečně neprofesionální. Na vizitce jsou obsaženy klíčové informace, které potřebujeme o člověku či firmě vědět.

Jak by měla vizitka vypadat?

Design vizitky lze vložit do rukou odborné firmy, která se zabývá návrhem vzhledu a zajistí i levný tisk online. Tato forma markentingové komunikace a reklamy zároveň musí mít v sobě ve zkratce shrnuto to podstatné o vašem záměru podnikání. Pokud se obrátíte na kreativce a tiskaře v jednom, úspěch je zaručen. Jenže každý by se měl na designu vizitky tak trochu podílet. Právě on ví nejlépe, jak se specifikovat.

Pouhá adresa nestačí

Při vymýšlení vzhledu vizitky si uvědomte, že tento kousek papíru vlastní skutečně kde kdo. Snažte se odlišit od ostatních. Nebuďte jen strozí, ale inovativní. Popusťte uzdu své fantazii! Zároveň však musíte dodržet náležitosti. Jedná se o jméno, adresu i cíl podnikání. Od věci není obrázek spojený s činností, kterou se zabýváte. V žádném případě nepište na vizitku hlouposti, ty nikoho nezajímají.

Nechte si poradit

Vizitku si určitě nebudete tisknout na obyčejné domácí tiskárně, to byste byli svým potencionálním klientům pro smích. Skvělým tipem je online tisk JustPrint, s ním vyřešíte vše potřebné v expresním čase. Je pravda, že si můžete pořídit jen několik vizitek, ale kdoví, za jak dlouho využijete služby tiskárny znovu. Ceny nejsou extrémně vysoké, ba naopak oproti jiným druhům reklamy zanedbatelné. Inspirujte se vzorovými šablonami anebo si vymyslete svou vlastní. Jako majitel autoopravy můžete mít na navštívence auto, jako kadeřnice zase slečnu s dlouhými vlasy. Technologie JustPrint vás uchvátí kvalitou, rychlým a levným vytisknutím vizitek a letáků i bonusovým programem pro stálé klienty.