Se světelnou reklamou se v moři konkurence neztratíte

Provozujete firmu, restauraci, zábavní centrum či obchod a chcete si zajistit dostatek zákazníků? Bez reklamy se rozhodně neobejdete. A světelná reklama dodá vaší firmě jas.

Správná obchodní strategie zahrnuje i účinnou propagaci

V dnešní době je konkurence v podstatě ve všech oblastech podnikání obrovská. Doba, kdy stačilo vyrábět kvalitní produkty nebo poskytovat služby na vysoké úrovni, je nenávratně pryč. Zákazníci mají široké možnosti volby. Při nákupech se navíc již dávno neomezují na okolí svého bydliště. Na internetu snadno a okamžitě získávají informace, využívají nejrůznější způsoby porovnávání cen zboží a nezřídka namísto v kamenných obchodech nakupují přímo v e-shopech.

Na druhou stranu ale stále platí, že lidé preferují firmy a provozovny, jejichž jméno jim uvízlo v paměti. Někdy s nimi mají kladnou osobní zkušenost, jindy jim poskytl doporučení kamarád, člen rodiny či spolupracovník. Často si ale také pamatují obchodní značku, jméno společnosti či název restaurace z reklamy, která jim uvízla v paměti. A pokud zrovna takovou službu nebo zboží potřebují, nezřídka navštíví webové stránky nebo přímo kamennou provozovnu.

Jaká forma reklamy je nejúčinnější?

Často máme pocit, že se na nás reklama valí ze všech stran. Schránky pravidelně plní reklamní letáky, pořady v televizi jsou v pravidelných intervalech prokládány reklamními bloky. Stejně tak je tomu i v rádiu. I na internetu jsou stránky bez reklam výjimkou. Drtivé většině lidí se zaryjí do paměti slogany a spoty, které je něčím zaujaly. A pokud zrovna uvažujeme o koupi určitého produktu a uvidíme na něj upoutávku, najdeme si hned bližší informace. Stejně tak na nás působí i billboardy a světelné panely.

Se světelnou reklamou bude hvězda vaší firmy jasně zářit

Světelná reklama má navíc oproti klasickým velkoplošným plakátům obrovskou výhodu v tom, že je skvěle viditelná za dne i uprostřed temné noci. Je jen na vás, zda zvolíte nápis tvořený jednoduchými písmeny, plastické logo nebo světelný panel s komplexnějšími informacemi o vaší činnosti. Vždy je třeba vycházet jak z firemní filozofie, tak i z plánovaného umístění. Menší formát zvolíme u reklamy, která bude tvořit vývěsní štít restaurace. Naopak nápis nad vchodem do hypermarketu, případně na střeše činžovního domu bude rozměrnější. Důležité je zvolit dodavatele, který zvládne vytvořit nejen odpovídající design, ale také zajistí opravdu kvalitní a bezporuchové provedení.

Co by měla splňovat světelná reklama?

Správně zhotovená světelná reklama je uzpůsobená venkovním podmínkám za každého počasí. Odolá větru, dešti, sněhu, slunci i výrazným teplotním výkyvům, které v České republice provázejí střídání ročních období. Kvalitní hliníkové a plastové komponenty jsou zárukou dlouhé životnosti. Nezbytné je kvalitní osvětlení s vysokou svítivostí.